בתחילת הפרק, בערך ראו את איימי מתגנבת מהחצר לחממה. היא הלכה ליפתח ובגלל שהוא קפטן אמרה לו שיש לו זכות לערער על החלטתו של המנהל לואיס להעיף אותה מבית הספר. יפתח התייעץ עם העורבים וכולם, חוץ מאלונה, החליטו שלא להחזיר אותה.

אלונה חשבה (מניסיון) שלכל אחד מגיעה הזדמנות שנייה ואני מסכימה איתה.

איימי ממש התחננה אל יפתח, אך לשווא – איימי נורא התבאסה ובכתה על הספסל שהיה ליד החממה.

התחילו לעשות מיונים בחממה לשנה החדשה ונראה לי שהם נתקלו במישהי שהולכת להיות אחת מהדמויות הראשיות – זאת יובל, הבת של שחקן הכדורסל המפורסם גילי מוסינזון, או איך שקוראים לו בחממה גילי פרישמן.

יובל התחילה לשחק וראו שהיא טובה "יחסית לבת" – שזה שטות, כי בנות יכולות להיות יותר טובות מבנים בכדורסל. אין קשר למגדר, אז בקיצור, היא שיחקה ולואיס וגרשון ראו שהיא מפסיקה לשחק. "יש בעיה?", גרשון שאל בכנות והיא ענתה "כן, ראיתי איך דניאל שיחק עם הבנים ואני רואה איך הוא משחק איתי אני מבקשת שזאת תהיה אותה רמה בדיוק". "אוקיי," אמר דניאל "את ביקשת". הם שיחקו סוף סוף ברצינות ואיך אפשר להגיד את זה בעדינות, יובל קרעה לו את הצורה והתקבלה לנשרים.

עוד מישהו שנראה שגם הולך להיות אחת מהדמויות הראשיות : עמנואל או איך שהוא מבקש שנקרא לו "מנו". מנו שחקן בכיר ולדברי דניאל כמעט ניצח קבוצה שלמה בעצמו. במהלך המבחנים העיונים התאהב מנו בנטלי ואהבתו לנטלי גברה מאהבתו לכדורסל. נטלי ראתה את המבחן שלו והיא ויפתח רצו שהוא יהיה בעורבים בגלל שהוא הוציא 760 במבחן, אז הוא ויתר על הנשרים ולא התאמץ בכלל במבחן המעשי וביקש להיות בעורבים.

כל הנשרים היו נורא עצובים שהוא לא איתם כי הוא יכל להוסיף מאוד לקבוצה. ואז סופי ראתה את איימי על הספסל בוכה וליבה יצא אליה.

סופי אמרה לנשרים "אתם קולטים איזה יתרון שיש להם מישהו כזה? כזה… כזה…" רון קטע אותה ואמר "סופי אם את מתכוונת להגיד 'חתיך' אני נשבע לך…!" ואז סופי קטעה אותו ואמרה "יצאנו נקניקים, זה הכל!!!".

הם היו צריכים מישהו/י שיגרום להם לנצח הם היו צריכים…

כדאי לכם לראות את סוף הפרק.

להתראות בפרק הבא…

לצפייה בכל הפרק:

לצפייה בפרק במלואו באתר וואלה-VOD

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *